Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji

Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji

Lokalizacje: Tarnowo Podgórne

Wymagania:

  • wykształcenia technicznego
  • samodzielności i inicjatywy w działaniu
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • systematyczności, skrupulatności i terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętności pracy w zespole

 

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie procesu reklamacji i serwisu na inwestycjach
  • Ocena zasadności zgłoszeń reklamacyjnych
  • Wykonywanie wizji lokalnych
  • Koordynacja działań naprawczych i dokumentacji reklamacyjnej
  • Analiza przyczyn reklamacji lub niezgodności i podejmowanie działań korygujących
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy w procesie reklamacyjnym
  • Optymalizacja procesów związanych z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych

Oferujemy:

  • Umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia,
  • Elastyczny czas pracy
  • Kartę Multisport,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Opieka medyczna,
  • Spotkania integracyjne,
  • Szkolenia.        

 

Prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Jakon Inwest sp. z o.o. w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji”,

Aplikuj