Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji
Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie procesu reklamacji na inwestycjach budowlanych
- Ocena zasadności zgłoszeń reklamacyjnych
- Wykonywanie wizji lokalnych
- Koordynacja działań naprawczych i dokumentacji reklamacyjnej
- Analiza przyczyn reklamacji lub niezgodności i podejmowanie działań korygujących
- Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
- Dbanie o dobry wizerunek firmy w procesie reklamacyjnym
- Optymalizacja procesów związanych z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych
Wymagania:
- Znajomość branży budowlanej
- Wiedza z zakresu procedur reklamacyjnych (gwarancji, rękojmi)
- Wiedza techniczna z zakresu budownictwa
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Systematyczność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w rozwijającej się firmie
- Szeroki wachlarz benefitów
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Elastyczne godziny pracy
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie nauki języków
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Program rekomendacji pracowników
- Spotkania integracyjne
- Kawa/ herbata
- Owoce
Prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Jakon Inwest sp. z o.o. w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji Budowlanych”.
Aplikuj