Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji

Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie procesu reklamacji na inwestycjach budowlanych
  • Ocena zasadności zgłoszeń reklamacyjnych
  • Wykonywanie wizji lokalnych
  • Koordynacja działań naprawczych i dokumentacji reklamacyjnej
  • Analiza przyczyn reklamacji lub niezgodności i podejmowanie działań korygujących
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy w procesie reklamacyjnym
  • Optymalizacja procesów związanych z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych

 

Wymagania:

  • Znajomość branży budowlanej
  • Wiedza z zakresu procedur reklamacyjnych (gwarancji, rękojmi)
  • Wiedza techniczna z zakresu budownictwa
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Systematyczność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w rozwijającej się firmie
  • Szeroki wachlarz benefitów
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
  • Elastyczne godziny pracy

 

Benefity:

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Program rekomendacji pracowników
  • Spotkania integracyjne
  • Kawa/ herbata
  • Owoce
  •  

Prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Jakon Inwest sp. z o.o. w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji Budowlanych”.

Aplikuj